2011. március 4., péntek

Unaloműző :) Orosz balett páréves módra, és sok minden más... :)

Teháát... ez az első unatkozás elleni cikkem, remélem, elérem vele azt, amiért a blog létrejött :)
Elsőként ajánlom a blog alján lévő virtuális akváriumunkat, ahol az egér után úsznak, és ha belekattintasz, a halak nem maradnak éhesen ;) Próbáld ki! :)

http://www.youtube.com/watch?v=zvW10DEhXw8
Hoztam pár videót...Ezen nagyon fiatal, és nagyon tehetséges kisgyerekek mutatkoznak be... Érdemes megnézni, hihetetlen!!

Aztán:
http://www.youtube.com/watch?v=OrwPTcgyOIw
Még egy videó, szerintem elég vicces, bár kicsit fura, hogy embereknek van idejük ilyenekre :D


Ezen a linken photoshopos bakikat nézhetsz meg, vannak közöttük elég durvák is :D http://www.photoshopsuli.hu/blog/top-40-photoshop-baki




Aztán itt van megint néhány vicces sor ("szerlemes" levél)...:D

Kedves szerelmem
Örömmel értesítelek, hogy szerelmünk gyümölcse, a kis Péter, megszületett. Sajnos anyatejem nem lévén szoptató-dajkát kellett alkalmaznom. Ő kubai származású, így a tejétől gyermekünk bőre szinte teljesen fekete lett. Erről ugyebár én abszolúte nem tehetek...
A te szerető Anitád




Drága édesanyám!
Az imént vettem kézhez Anita levelét, melyben értesít, hogy kisfiúnk született. Mivel nincs elég anyateje dajka segítségére szorul, aki színes bőrű, és a tejétől kis unokád bőre is csaknem fekete lett, amiről persze az én drágám egyáltalán nem tehet. Remélem te is együtt örülsz velünk.
Ölel fiad, Péter




Édes fiam!
A te születésedkor én pontosan ugyanúgy jártam, mint most a te Anitád. Elapadt a tejem, ezért téged tehéntejjel kellett tápláljalak. Valószínűleg ettől lettél te ekkora marha... Amiről persze én egyáltalán nem tehetek.
Csókol Anyád

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése